my family

my family

Sabtu, 6 Ogos 2011

konvo acu

30hb julai...
adik aka acu telah berjaya mendpat ijazahnya
ijazah sarjana muda pendidikan bahasa melayu dgn kepujian..
tahniah diucapkan untuk adik ku..

tp rasa sedih tetap ada dalam ati ini
hingga aku x tahan menanggung sedih...
arwah mak x dpt bersama mengecapi kejayaan adik..

kitorg tgk kat dewan kuliah b melalui skrin besar
ya allah masa adik amik ijazah tu dr canselor tu
aku dah nangis...

pastu aku kool balk...
masa kuar je dr dewan tu...
adik salam abah..
cium abah...
aku dah x tahan lagi...
aku menangis x tetahan lg,,,

ya allah...
sedih bila mengingatkan arwah mak x dpt bersama..

ni jelah gbr yg dpt aku amik...
x tahan sedih r...

 mula2 nampak belon upin ipin
nangis2 nak...
tp bila jumpa ultraman...
lupa upin ipin...

amik gbr pun x tgl...



tgk la gelagat am...


bunga utk adik aka acu

 tgk tu gbr kat luar dewan konvo
pun x tgl ultraman dia...




 acu ni adik beli utk acu
 acu am nak bg acu....
 tgk muncung am...
ada2 sj la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan